Overslaan en naar de inhoud gaan

Amstel keert met sponsoring Uefa Europa League terug naar de Europese voetbalvelden

Amstel heeft zich tot en met seizoen 2017-2018 verbonden als commercieel partner van de Europa League.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heineken zet vol in op Europees clubvoetbal. Na ‘hoofdmerk’ Heineken, dat tot en met 2017-2018 sponsor is van de Champions League, zal vanaf nu ook Amstel te zien zijn als sponsor van Europees topvoetbal. Het merk verbindt zijn naam als sponsor aan de Uefa Europa League.

related partner content for mobile comes here

Daarmee keert Amstel terug naar de Europese velden, want het merk was van 1994 tot en met 2005 sponsor van de Champions League. Heineken, dat in zijn berichtgeving over Amstel spreekt als ‘quality brand’, zegt dat het eerdere partnerschap met de Uefa een belangrijke rol heeft gespeeld in het doorgroeien van Amstel naar het niveau van een ‘echte wereldspeler in de internationale biermarkt’. Walter Drenth, senior global director international brands bij Heineken: ‘Amstel is trotse supporter van voetbal op verschillende niveaus en we zijn opgetogen over het feit dat het merk opnieuw betrokken is bij Europees clubvoetbal op hoog niveau.’

Amstel bezet de laatste sponsorplek die nog open was bij de Uefa voor de periode 2015-2018.

Over Amstel
Amstel ontstond in 1870 in Amsterdam. Heineken nam het merk over in 1968. Heineken zegt dat het merk op dit moment in 60 landen verkrijgbaar is.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in