Overslaan en naar de inhoud gaan

Organisaties komen steeds vaker met mobiele app voor klantenservice

Ook self service via kennisbanken en via sociale media zijn populair.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Organisaties zetten veel in op nieuwe klantenservicekanalen, zoals mobiele applicaties en sociale netwerken. Dat blijkt uit onderzoek van onder 1900 customer service managers en executives.

related partner content for mobile comes here

Service via social media
Goed presterende serviceteams gebruiken tools om proactief klantondersteuning te leveren. De grootste groeigebieden zijn mobiele service-mogelijkheden per app, self service middels kennisbanken en service via sociale media engagement. Salesforce verwacht dat het gebruik van deze vormen service in de komende 12 tot 18 manden verdubbelen.

Groei
Het gebruik van mobiele applicaties voor klantenservice zal blijven groeien. 56% van de ondervraagden stelt dat hun organisatie de komende twee jaar service en ondersteuning zal bieden via een app. 

Analytics
Serviceorganisaties maken ook steeds meer gebruik van data en statistieken. 55% van de goed presterende teams geeft aan in meer dan 80% van de gevallen in staat te zijn de klantbehoeftes op het gebied van serviceverlening te voorspellen.

Slimme technologieën
Het gebruik van slimme technologieën, zoals predictive analytics, zal de komende achttien maanden waarschijnlijk verdubbelen, aldus Salesforce.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in