Overslaan en naar de inhoud gaan

Paul Hekkert treedt toe tot Topteam Creatieve Industrie

De hoogleraar Vormtheorie aan de TU Delft richt zich in het topteam op het verwezenlijken van de Kennis en Innovatie Agenda.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is ook hoofd van de afdeling Industrial Design van de faculteit Industrieel Ontwerpen van TU Delft. In het volgt hij per 1 september op.

related partner content for mobile comes here

Hekkert is gevraagd het topteam te versterken vanwege zijn uitgebreide ervaring met het ontwikkelen van wetenschappelijke kennis met en voor het creatieve MKB.

Hij richt zich in het topteam op het verwezenlijken van de Kennis en Innovatie Agenda. Met deze agenda willen het Topteam en de het innovatie- en concurrentievermogen van de creatieve industrie zelf en de Nederlandse economie als geheel versterken. 

Hekkert: ‘Kennis is de motor van innovatie. Kennis voedt de verbeelding. De afgelopen jaren zijn er dankzij het topsectorenbeleid, CRISP en al enorme stappen gezet in het verbinden van onderzoek en praktijk in de creatieve industrie. Ik wil de komende periode verder vormgeven aan een –internationaal ongeëvenaarde– kennis-gedreven creatieve industrie in Nederland.’

Hekkert doet onderzoek naar de mens-product interactie, in het bijzonder naar de wijze waarop mensen producten ervaren en naar het effect van die ervaringen op ons gedrag en welzijn. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in