Key terug naar McCann Nederland
Tot januari 2003 was Key 2,5 jaar general manager advertising van McCann-Erickson. Key gaat samen met Jan Leydes, ceo van McCann Worldgroup, de groei van de groep managen en bouwen aan de organisatie, zo licht Leydes toe.
‘Binnen McCann hebben we internationaal een zeer succesvolle zogenoemde growth community, een afdeling, in Londen, die bestaat uit mensen die verantwoordelijk zijn voor de groei van onze business. In alle landen van Europa hebben we chief growth officers, maar in Nederland nog niet.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisLeydes zegt dat Key er samen met hem voor gaat zorgen dat 'de verschillende labels die we in Nederland hebben goed gepositioneerd worden, eventueel van het juiste management voorzien worden en geïntegreerd gaan samenwerken'. 'Alles met het doel om te groeien. Het is een enorme klus waar Gé de best denkbare kandidaat voor is in mijn ogen: hij heeft een McCann-hart en een enorme drive.’
De ‘labels’ onder de Nederlandse Worldgroup zijn: McCann-Erickson Amsterdam, McCann Relationship Marketing (MRM), Momentum (actiemarketing), Pluspoint, Universal Media en vdBJ Communicatie Groep (relatiemedia).
Key gaat zich concentreren op McCann Erickson Amsterdam, Momentum en MRM. Een belangrijke focus ligt op new business een het leiden van geïntegreerde pitches, zegt Leydes.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid