Overslaan en naar de inhoud gaan

Key terug naar McCann Nederland

Gé Key is deze week teruggekeerd naar McCann Worldgroup Nederland om daar de nieuwe functie van chief growth officer te vervullen. Key…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tot januari 2003 was Key 2,5 jaar general manager advertising van McCann-Erickson. Key gaat samen met Jan Leydes, ceo van McCann Worldgroup, de groei van de groep managen en bouwen aan de organisatie, zo licht Leydes toe.

related partner content for mobile comes here

‘Binnen McCann hebben we internationaal een zeer succesvolle zogenoemde growth community, een afdeling, in Londen, die bestaat uit mensen die verantwoordelijk zijn voor de groei van onze business. In alle landen van Europa hebben we chief growth officers, maar in Nederland nog niet.'

Leydes zegt dat Key er samen met hem voor gaat zorgen dat 'de verschillende labels die we in Nederland hebben goed gepositioneerd worden, eventueel van het juiste management voorzien worden en geïntegreerd gaan samenwerken'. 'Alles met het doel om te groeien. Het is een enorme klus waar Gé de best denkbare kandidaat voor is in mijn ogen: hij heeft een McCann-hart en een enorme drive.’

De ‘labels’ onder de Nederlandse Worldgroup zijn: McCann-Erickson Amsterdam, McCann Relationship Marketing (MRM), Momentum (actiemarketing), Pluspoint, Universal Media en vdBJ Communicatie Groep (relatiemedia).

Key gaat zich concentreren op McCann Erickson Amsterdam, Momentum en MRM. Een belangrijke focus ligt op new business een het leiden van geïntegreerde pitches, zegt Leydes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in