Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingoffensief GeenStijl

GeenStijl start komende maand met een eigen verkoopteam dat zich vooral gaat richten op het zoeken van sponsors en het bedenken van acties.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zegt Dominique Weesie van tegen Emerce. Deze week benaderde de weblog zelf zo’n 750 adverteerders. GeenStijl werkt sinds vorig jaar samen met advertentienetwerk AdFactor. Daarmee draaide de weblog winst.

related partner content for mobile comes here

De toekomst zit niet in het verkopen van banners, meent Weesie. Hij gelooft meer in sponsoring. Bedrijven zullen nooit invloed krijgen op de inhoud van de site, laat hij weten. ‘Je moet dan eerder denken aan bedrijven die een bepaalde rubriek sponsoren, aan een “mede mogelijk gemaakt door” toevoeging.’ De inbreng van een sponsor moet in ieder geval wel subtiel zijn, vertelt Weesie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in