Jonge Ajacieden in wereldwijde adidas-campagne
De campagne is ter gelegenheid van de introductie van de 'adizero f50 powered by miCoach' - een voetbalschoen 'met een brein'. Er is een commercial van 30 seconden met Lionel Messi en daarnaast een langere online film met Lesley de Sa en Xandro Schenk. In deze film wordt de functionaliteit van de schoen gedemonstreerd. De film is opgenomen op jeugdcomplex De Toekomst van Ajax, in het adidas miCoach Performance Centre, het sportwetenschappelijke hart van Ajax. De commercials en andere campagne-uitingen en -activaties zijn de komende periode te zien op tv, online, print, de winkelvloer en op en rond het veld.
De nieuwe adizero f50 moet zich onderscheiden van andere voetbalschoenen door de holte in de zool, waar een eveneens nieuw verkrijgbare Speed_Cell in geplaatst kan worden. Deze meet 2D bewegingen (360º): gemiddelde snelheid (elke seconde gemeten), topsnelheid (elke vijf seconden gemeten), aantal sprints, afstand, aantal stappen en stapfrequentie. De schoen was afgelopen week voor het eerst op het veld te zien in een officiële wedstrijd, tijdens de UEFA Champions League aan de voeten van Lionel Messi, die drie keer scoorde.
adidas betrekt Ajax regelmatig in de ontwikkelings- en testfase van nieuwe producten, met name voor de verdere ontwikkeling van intelligente trainingssystemen, iets waar Ajax als club qua betrokkenheid in voorop loopt.
Commercial
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaFilm
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid