Overslaan en naar de inhoud gaan

Google+ nu ook open voor merken

Bedrijven en merken kunnen op Google Plus nu zelf een pagina aanmaken die door gebruikers aan hun Circles kan worden toegevoegd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bedrijven en merken kunnen op Google Plus nu die door gebruikers aan hun Circles kan worden toegevoegd.

related partner content for mobile comes here

Tot nu toe richtte Google+ zich op het aangaan van verbindingen tussen mensen. Met de eerder aangekondigde ondersteuning voor bedrijven en merken kunnen nu ook winkels, kledinglijnen of tv-series met Pagina's gemakkelijker de binding met klanten en fans aangaan.

Zij kunnen iemand aanbevelen met een +1 of aan een kring toevoegen voor een langdurige verbinding. Maar je kunt updates en informatie met je achterban delen, of via een Hangout nog veel directer in contact komen.

Een aantal pagina’s is al beschikbaar, onder andere van Fiat, H&M, Burberry en Pepsi. Maar elke organisatie kan vanaf nu zijn eigen plek op Google+ maken op .

De bedrijvenpagina's zullen ook verschijnen in de zoekresultaten van Google. Het is daarbij mogelijk om bedrijven direct aan een Circle toe te voegen. Daarnaast kan specifiek op bedrijvenpagina's worden gezocht door een + voor de zoekterm te plaatsen.

Google beloofde enige tijd geleden al ondersteuning voor bedrijven te gaan bieden bij het aanmaken van een Plus-account. De internetgigant verbood bedrijven een 'gewone' gebruikersaccount aan te maken en bande in de afgelopen tijd verscheidene accounts. Ook werden accounts geblokkeerd die niet aan het namenbeleid voldeden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in