Overslaan en naar de inhoud gaan

SJP reikt 2 gouden Magneten uit

De Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP) heeft donderdagmiddag acht Magneten – vorig jaar twaalf – uitgereikt, waarvan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Koninklijke Landmacht en Publicis/Maximum wonnen een gouden Magneet voor ‘Geschikt/Ongeschikt’. Het andere goud ging naar Het Productschap Tuinbouw en bureaus N=5 en Kong voor de geïntegreerde campagnes ‘De Nederlandse Tuinbouw. It’s Alive’. Voor de online versie kreeg Kong ook nog een ‘gewone’ Magneet.
Dit jaar was er ook weer een Employer Branding-Magneet. In die categorie werden vijf cases ingezonden en meteen twee Magneten uitgereikt: een gouden voor ‘Geschikt/Ongeschikt’ en een gewone voor ‘Werken bij het Rijk. Als je verder denkt.’ van Euro RSCG Amsterdam/Rijksoverheid.
De SJP ontving dit jaar 88 inzendingen. De organisatie had het seizoen opgerekt naar 1,5 jaar. De uitreiking en het Employer Branding Experience congres - in de Philharmonie Haarlem - waren daardoor op dezelfde dag. Hiermee hebben de SJP, Recruiters United, de NVP en de Vea-vakgroep Arbeidsmarktcommunicatie hun krachten gebundeld.

related partner content for mobile comes here

Magneten 2010/2011
Gouden Magneet:
Bureau: Publicis/Maximum
Titel:: Geschikt/Ongeschikt
Opdrachtgever: Koninklijke Landmacht
Categorie : Employer Brand

Gouden Magneet:
Bureau: N=5 + KONG
Titel: De Nederlandse Tuinbouw. It’s Alive
Opdrachtgever: Productschap Tuinbouw
Categorie: Geïntegreerde campagnes

Gewone Magneten:

Bureau: Euro RSCG Amsterdam
Titel: Werken bij het Rijk. Als je verder denkt.
Opdrachtgever: Rijksoverheid/Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
Categorie: Employer Brand

Bureau: Co Unlimited
Titel: Rabobank Shanghai zoekt ICT’ers. Standplaats Utrecht.
Opdrachtgever: Rabobank International
Categorie: Print

Bureau: Publicis/Maximum
Titel: Playstation
Opdrachtgever Koninklijke Landmacht
Categorie: Indoor en Outdoor

Bureau: Ranj Serious Games
Titel: Houthoff Buruma The Game
Opdrachtgever Houthoff Buruma
Categorie : Evenementen, acties en beurzen

Bureau: KONG
Titel: De Nederlandse Tuinbouw. It’s Alive
Opdrachtgever : Productschap Tuinbouw
Categorie : Online

Bureau: Publicis
Titel: Iedereen heeft iets met Randstad
Opdrachtgever : Randstad Nederland
Categorie: Geïntegreerde campagnes

1ste prijs Jong Talent
Concept: Isi Merkx
Titel: Next Generation Bike Mechanics
Opleiding: Willem de Kooning Academie

Concept: Noor Schopman & Isabella Willemse
Titel: Ga toch fietsen.. Maken!
Opleiding : JUNIOR* Academie

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in