SJP reikt 2 gouden Magneten uit


Koninklijke Landmacht en Publicis/Maximum wonnen een gouden Magneet voor ‘Geschikt/Ongeschikt’. Het andere goud ging naar Het Productschap Tuinbouw en bureaus N=5 en Kong voor de geïntegreerde campagnes ‘De Nederlandse Tuinbouw. It’s Alive’. Voor de online versie kreeg Kong ook nog een ‘gewone’ Magneet.
Dit jaar was er ook weer een Employer Branding-Magneet. In die categorie werden vijf cases ingezonden en meteen twee Magneten uitgereikt: een gouden voor ‘Geschikt/Ongeschikt’ en een gewone voor ‘Werken bij het Rijk. Als je verder denkt.’ van Euro RSCG Amsterdam/Rijksoverheid.
De SJP ontving dit jaar 88 inzendingen. De organisatie had het seizoen opgerekt naar 1,5 jaar. De uitreiking en het Employer Branding Experience congres - in de Philharmonie Haarlem - waren daardoor op dezelfde dag. Hiermee hebben de SJP, Recruiters United, de NVP en de Vea-vakgroep Arbeidsmarktcommunicatie hun krachten gebundeld.
Magneten 2010/2011
Gouden Magneet:
Bureau: Publicis/Maximum
Titel:: Geschikt/Ongeschikt
Opdrachtgever: Koninklijke Landmacht
Categorie : Employer Brand
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Gouden Magneet:
Bureau: N=5 + KONG
Titel: De Nederlandse Tuinbouw. It’s Alive
Opdrachtgever: Productschap Tuinbouw
Categorie: Geïntegreerde campagnes
Gewone Magneten:
Bureau: Euro RSCG Amsterdam
Titel: Werken bij het Rijk. Als je verder denkt.
Opdrachtgever: Rijksoverheid/Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
Categorie: Employer Brand
Bureau: Co Unlimited
Titel: Rabobank Shanghai zoekt ICT’ers. Standplaats Utrecht.
Opdrachtgever: Rabobank International
Categorie: Print
Bureau: Publicis/Maximum
Titel: Playstation
Opdrachtgever Koninklijke Landmacht
Categorie: Indoor en Outdoor
Bureau: Ranj Serious Games
Titel: Houthoff Buruma The Game
Opdrachtgever Houthoff Buruma
Categorie : Evenementen, acties en beurzen
Bureau: KONG
Titel: De Nederlandse Tuinbouw. It’s Alive
Opdrachtgever : Productschap Tuinbouw
Categorie : Online
Bureau: Publicis
Titel: Iedereen heeft iets met Randstad
Opdrachtgever : Randstad Nederland
Categorie: Geïntegreerde campagnes
1ste prijs Jong Talent
Concept: Isi Merkx
Titel: Next Generation Bike Mechanics
Opleiding: Willem de Kooning Academie
Concept: Noor Schopman & Isabella Willemse
Titel: Ga toch fietsen.. Maken!
Opleiding : JUNIOR* Academie
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid