Overslaan en naar de inhoud gaan

Iedereen creatief

Als wij de visionairs in onze branche moeten geloven, kan de advertising professional zijn boeltje wel inpakken. Het licht kan uit, de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Product innovatie, “even crowd sourcen”, nieuwe campagne nodig “stukje co creatie met de consument!”. Daar heb je natuurlijk geen bureau voor nodig. En dat bespaarde geld kan goed gebruikt worden in deze barre tijd.

related partner content for mobile comes here

Maar misschien staat juist deze communicerende consument wel aan het begin van een nieuwe creatieve lente. Even een paar vergelijkingen. Dankzij de mobiele telefoon heeft iedereen nu een fototoestel. Is het dan toeval dat de belangstelling voor fotografie als kunstvorm groter dan ooit is . En sinds de “speedscratchcookende" huisvrouw zich in het weekend transformeert tot veeleisende slowcook hebben koks als Gordon Ramsay en Ferran Adria de status van een superster gekregen.

Als pro moet je natuurlijk wel constant bewijzen tegen ambitieuze topamateurs. Daarom zijn deze fans een constante inspiratie bron voor professionals om nieuwe paden in te slaan en grenzen te verleggen. En die zoektocht wordt maar al te graag gevolgd door hun vele leergierige volgers.

Laten wij de communicerende consument niet meer zien als een bedreiging, maar als een bron van inspiratie om bijzondere, nieuwe ideeën te verzinnen en te maken. Betrek ze in onze zoektocht naar nieuwe communicatie vormen en grote ideeën. Laat zien waar de uitdagingen liggen en maak ze deelgenoot van doorbraken en teleurstellingen. Natuurlijk, de 24 uur van de reclame is een aardig begin, maar in vak promotie kunnen wij nog veel leren van mannen als Ramsay en Adria. Dat maakt ons vak ook weer extra spannend en uitdagend. Want gewone ideeën, die kan de consument zelf wel verzinnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in