Iedereen creatief
Product innovatie, “even crowd sourcen”, nieuwe campagne nodig “stukje co creatie met de consument!”. Daar heb je natuurlijk geen bureau voor nodig. En dat bespaarde geld kan goed gebruikt worden in deze barre tijd.
Maar misschien staat juist deze communicerende consument wel aan het begin van een nieuwe creatieve lente. Even een paar vergelijkingen. Dankzij de mobiele telefoon heeft iedereen nu een fototoestel. Is het dan toeval dat de belangstelling voor fotografie als kunstvorm groter dan ooit is . En sinds de “speedscratchcookende" huisvrouw zich in het weekend transformeert tot veeleisende slowcook hebben koks als Gordon Ramsay en Ferran Adria de status van een superster gekregen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAls pro moet je natuurlijk wel constant bewijzen tegen ambitieuze topamateurs. Daarom zijn deze fans een constante inspiratie bron voor professionals om nieuwe paden in te slaan en grenzen te verleggen. En die zoektocht wordt maar al te graag gevolgd door hun vele leergierige volgers.
Laten wij de communicerende consument niet meer zien als een bedreiging, maar als een bron van inspiratie om bijzondere, nieuwe ideeën te verzinnen en te maken. Betrek ze in onze zoektocht naar nieuwe communicatie vormen en grote ideeën. Laat zien waar de uitdagingen liggen en maak ze deelgenoot van doorbraken en teleurstellingen. Natuurlijk, de 24 uur van de reclame is een aardig begin, maar in vak promotie kunnen wij nog veel leren van mannen als Ramsay en Adria. Dat maakt ons vak ook weer extra spannend en uitdagend. Want gewone ideeën, die kan de consument zelf wel verzinnen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid