JobTrack met Skippygame
JobTrack.nl lanceert een online game voor werkzoekenden, de Skippygame. Met deze online game kunnen werkzoekenden op fictieve wijze via…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De game is een initiatief om de jonge werkzoekende in zijn serieuze zoektocht naar een baan, ook ontspannende afleiding te bieden. De game is een onderdeel van de campagne “’t Betere werk!” die JobTrack.nl onlangs landelijk is gestart.
Marco de Weerd van JobTrack.nl: ‘We merken al een lange tijd dat jongeren een lastige doelgroep zijn om met “gewone” marketingcampagnes te bereiken. Met de game willen we op een eigentijdse en nieuwe manier de doelgroep jonge werkzoekenden bereiken en tegelijkertijd hen op een leuke manier enthousiasmeren in hun zoektocht naar een nieuwe baan.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De game is ontwikkeld door bureau MediaRijk.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid