Overslaan en naar de inhoud gaan

Waar het hart vol van is?

Waar het hart vol van is? We hadden afgelopen week de volgende poll op Dutchcowboys:
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Naar aanleiding van een intake gesprek voor SEO met een groep plastische chirurgen, de fascinerende vraag: waar wordt bij Google meer op gezocht? Borstvergroting of Borstverkleining?

related partner content for mobile comes here

Massaal werd er gestemd op Borstvergroting 66% tegen Borstverkleining 34%. Tja...daar onderscheid een goede SEO expert zich dus in...het juiste advies!!

Want via de Overture keyword tool kunnen we melden dat er, in september 2005, 2.150 keer is gezocht op borstvergroting en 3.767 keer op borstverkleining. Wat de CPO (Cost per Order) is laat ik graag aan de klinieken over :-)

Mhm...bij nader onderzoek wordt er 30 eurocent geboden voor het woord borstvergroting en slechts 20 eurocent voor het woord borstverkleining??!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in