Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken v.s. Philips deel 1

De RouteMobiel vs. ANWB rechtszaken zijn inmiddels alweer helemaal 1998. Moe worden we ervan, want zelfs MolBlog volgt de tientallen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

RouteMobiel lijkt de strijd te gaan verliezen als het gaat om het aantal klanten. 'Name calling' van de ANWB en een prijsverlaging bij de ANWB liggen daar o.a. aan ten grondslag. Wordt (hopelijk) niet meer vervolgd.

related partner content for mobile comes here

Op het gebied rechtzaken kunnen we ons nu opmaken voor een ongetwijfeld felle (en wellicht lange?) tussen Heineken en Philips.

U kent het verhaal: BeerTender v.s. PerfectDraft. Het gaat logischerwijs allemaal over het veelbesproken octrooi.

Ondertussen is de verkoop van het PerfectDraft-systeem gewoon van start gegaan in Nederland, en volgens Philips loopt het "op rolletjes". De vraag is in hoeverre de consument dit moet geloven.

Heineken deed / doet er namelijk werkelijk álles aan om ons te doen geloven dat de BeerTender een doorslaand succes is. Dit alles uiteraard om de consument naar de winkel te lokken.

Superlatieven komen tekort om ons toch vooral te doen geloven dat het helemaal geweldig gaat met de BT. Maar kijk eens naar de verkoopcijfers: 100.000, Europees (!).

Een flop kun je het apparaat niet noemen, maar een succesnummer als de Senseo zal het nooit worden.

Wordt met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk ongetwijfeld vervolgd. Vol verwachting klopt ons hart..

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in