Heineken v.s. Philips deel 1
RouteMobiel lijkt de strijd te gaan verliezen als het gaat om het aantal klanten. 'Name calling' van de ANWB en een prijsverlaging bij de ANWB liggen daar o.a. aan ten grondslag. Wordt (hopelijk) niet meer vervolgd.
Op het gebied rechtzaken kunnen we ons nu opmaken voor een ongetwijfeld felle (en wellicht lange?) strijd tussen Heineken en Philips.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisU kent het verhaal: BeerTender v.s. PerfectDraft. Het gaat logischerwijs allemaal over het veelbesproken octrooi.
Ondertussen is de verkoop van het PerfectDraft-systeem gewoon van start gegaan in Nederland, en volgens Philips loopt het "op rolletjes". De vraag is in hoeverre de consument dit moet geloven.
Heineken deed / doet er namelijk werkelijk álles aan om ons te doen geloven dat de BeerTender een doorslaand succes is. Dit alles uiteraard om de consument naar de winkel te lokken.
Superlatieven komen tekort om ons toch vooral te doen geloven dat het helemaal geweldig gaat met de BT. Maar kijk eens naar de verkoopcijfers: 100.000, Europees (!).
Een flop kun je het apparaat niet noemen, maar een succesnummer als de Senseo zal het nooit worden.
Wordt met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk ongetwijfeld vervolgd. Vol verwachting klopt ons hart..
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid