Overslaan en naar de inhoud gaan

OMD leidt opnieuw in Gunn Report

Voor het tweede achtereenvolgende jaar is Omnicom Group's OMD het meest gelauwerde mediabureau ter wereld. Vanuit holding-perspectief…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit het nieuwe Gunn Report for Media 2005, Donald Gunn’s ranglijst van mediabureaus en hun prestaties tijdens award-uitreikingen. OMD staat bij de bureaus eerste met 161 punten, voor Starcom MediaVest (150), ZenithOptimedia (95), Mediacom (80) en MindShare (64 punten).

related partner content for mobile comes here

Bij de netwerken leidt dus Publicis Groupe Media (247 punten), voor WPP Group’s Group M (207), Omnicom Media Group (OMD, 172 punten), Interpublic Group of Cos.’ (67), Aegis Group (37) en Havas (31).

De Verenigde Staten is het meest bekroonde land in 2005 en verslaat daarmee Groot-Brittannië. Hewlett Packard, Nike, Adidas, Ford Motor en General Motors waren de meest gelauwerde adverteerders (Adage).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in