OMD leidt opnieuw in Gunn Report
Voor het tweede achtereenvolgende jaar is Omnicom Group's OMD het meest gelauwerde mediabureau ter wereld. Vanuit holding-perspectief…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit het nieuwe Gunn Report for Media 2005, Donald Gunn’s ranglijst van mediabureaus en hun prestaties tijdens award-uitreikingen. OMD staat bij de bureaus eerste met 161 punten, voor Starcom MediaVest (150), ZenithOptimedia (95), Mediacom (80) en MindShare (64 punten).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bij de netwerken leidt dus Publicis Groupe Media (247 punten), voor WPP Group’s Group M (207), Omnicom Media Group (OMD, 172 punten), Interpublic Group of Cos.’ (67), Aegis Group (37) en Havas (31).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe Verenigde Staten is het meest bekroonde land in 2005 en verslaat daarmee Groot-Brittannië. Hewlett Packard, Nike, Adidas, Ford Motor en General Motors waren de meest gelauwerde adverteerders (Adage).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid