Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat moet een krant met dat geblog?

Het is een mening, en nog prikkelend ook. Herbert Blankesteijn is journalist en vindt het helemaal niets dat de Volkskrant zich bemoeit met…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In zijn van afgelopen vrijdag op Planet Internet roept hij bijvoorbeeld:

related partner content for mobile comes here

'Wat moet een krant ook met dat geblog? Iedereen die nu bij de Volkskrant blogt, had dat allang ergens anders kunnen doen.'

'En er komt wel eens nieuws uit het weblogwezen (hoewel volgens mij tot nu toe niet uit de blogs van de Volkskrant). Maar als webloggers echt journalisten waren, waren ze wel journalist geworden.'

'De Volkskrant wil dat geblaat niet op de website van de krant. Daarom staan de weblogs apart.'

'Waarom mag in de Volkskrant geen redeloos gekakel staan en op die weblogs wel? De webredactie komt met vertederende teksten...'

Enzovoorts, enzovoorts.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in