Overslaan en naar de inhoud gaan

Brits mkb vindt marketing belangrijkst

Kleine en middelgrote Britse bedrijven hechten meer belang aan marketing dan grote ondernemingen, is een conclusie uit het `Marketing…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kleine en middelgrote Britse bedrijven hechten meer belang aan marketing dan grote ondernemingen, is een conclusie uit het `Marketing Trends Survey` van het .

related partner content for mobile comes here

De kleinste bedrijven vinden marketing het belangrijkst. Bij 90 procent van bedrijven met een omzet onder de één miljoen pond heeft marketing prioriteit, vergeleken metj 50 procent van de bedrijven met een omzet meer dan honderd miljoen.

Kleine bedrijven geven ook meer aan marketing uit: ruim tien procent van de omzet. Gemiddeld bedragen de investeringen in marketing in het Verenigd Koninkrijk 7,2 procent van de omzet.

Reclame heeft met vijftien procent het grootste aandeel van het marketingbudget. Direct mail staat op de tweede plaats met 12,8 procent. Het kleinste aandeel hebben sponsoring met 8,9 procent en interne marketing met 7,8 procent.

De bestedingen aan onlinemarketing stijgen het komende jaar met 2,6 procent, lead generation met 1,2 procent, CRM met 1,1 procent, public relations met 1 procent, e-mailmarketing met 0,9 procent, direct mail met 0,3 procent en merkenbeleid met 0,2 procent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in