NS laat je gaan
Ik kan er maar niet aan wennen. Bedrijven die 'mooi weer spelen' met commercials, net op een moment dat ze op negatieve manier in het…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Lees je het ene moment dat de NS qua dienstverlening flink achter blijft bij de (toch) al lage doelstellingen. Zit je 5 minuten later naar een leuk bedoelde commercial te kijken, die de draak steekt met de problemen van de NS. Natuurlijk kun je zeggen dat het juist goed is om op dat moment een tegengeluid te laten horen, maar ik vind het gewoon ongeloofwaardig en niet van deze tijd, hard schreeuwen op een moment dat een beetje nederigheid beter op zijn plaats zou zijn.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De NS is er niet uniek in, maar ik blijf me ergeren. Dat moet toch anders kunnen? Of ben ik een naieve marketeer?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid