Sara Lee in Europa naar OMD


Het account was in Europa verspreid over negen bureaus: ZenithOptimedia, MPG, Carat, MindShare, Starcom MediaVest, MediaCom, OMD, Space en BrandConnection. Sara Lee wilde het aantal bureaus terugbrengen naar twee, maar nu heeft het concern gekozen voor consolidatie bij OMD.
BrandConnection, het huidige bureau in Nederland, verliest daarmee het mega-account. Het bureau deed niet mee aan de pitch, omdat BC's moederbedrijf IPG internationaal voor SC Johnson koos. Dat conflicteert met Sara Lee. IPG-inkoopcentrale Magna Global ziet daarmee zijn derde grote klant in korte tijd vertrekken, na Unilever en L'Oréal.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOMD start per 1 januari. Het gaat om alle Sara Lee-merken, waaronder Douwe Egberts, Ambi Pur, Sanex en Senseo.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid