Sanoma Uitgevers wint Disney-award
Sanoma Uitgevers Nederland heeft de Disney Global Publishing Marketing Award 2005 gewonnen. Weekblad Donald Duck won deze prijs met de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Tijdens deze actie zijn in twee weken tijd 15.000 spreekbeurtpakketten door leerlingen aangevraagd en verstuurd naar scholen in heel Nederland. Het bereik in de primaire doelgroep van Donald Duck weekblad was groot: 450.000 kinderen in de leeftijd 8-12 jaar.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De leerlingen ontvingen informatie waarmee ze een spreukbeurt over Donald Duck konden houden. Vaak werd een hele school bij dit initiatief betrokken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe prijs werd eind oktober uitgereikt door Deborah Dughan, President of Disney Publishing Worldwide, tijdens de Buchmesse in Frankfurt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid