Overslaan en naar de inhoud gaan

AgroFair Europe wint stimuleringsprijs mvo

AgroFair Europe B.V. is winnaar van de stimuleringsprijs maatschappelijk verantwoord ondernemen 2005.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs werd uitgereikt door juryvoorzitter Pieter Winsemius tijdens een televisieopname van het programma 'Nederland in Bedrijf' van RTL7, dat werd uitgezonden op zondagavond 30 oktober jl. AgroFair Europe B.V. is importeur en distributeur van (biologisch) tropisch Fairtrade fruit. Het bedrijf vertegenwoordigt Fairtrade fruitproducenten uit ontwikkelingslanden op de Europese markt en geeft hen bovendien een aandeel in het bedrijf. Als mede-eigenaren van AgroFair hebben deze producenten een beslissende stem in het beleid van het bedrijf. De producten worden op een sociaal verantwoorde wijze geproduceerd. Daarnaast communiceert het bedrijf volgens de jury breed over zijn werkwijze met consumenten en supermarktketens.

related partner content for mobile comes here

De jury bestond naast Pieter Winsemius, oud-VROM minister en thans raadslid van de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid, uit José van Eijndhoven (Erasmus Universiteit Rotterdam), Jan Maris (Cumela en de KoninklijkeVereniging MKB Nederland) en Klaske de Jonge (Consumentenbond). De mvo-stimuleringsprijs is een initiatief van het ministerie van LNV, LTO Nederland en Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI). De prijs is voor de derde keer uitgeloofd. De andere genomineerden naast AgroFair waren: Veldleeuwerik, Bouman Anthurium, Ecomel, en Ben & Jerry's.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in