Overslaan en naar de inhoud gaan

Pitch wordt gelanceerd

Op 4 november ligt de eerste editie van het nieuwe opiniemaandblad Pitch in de kiosk.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De eerste oplage bestaat uit 50.000 exemplaren. Pitch afficheert zichzelf als 'een multimediaal opinieconcept voor hoogopgeleide, jonge volwassenen in Nederland'.

related partner content for mobile comes here

Het interactieve concept wil de lezer in een centrale rol plaatsen. Zo heeft de lezer bijvoorbeeld invloed op de onderwerpkeuze. Pitch biedt een opiniemaandblad, een website en debat-avonden.

Op de website en tijdens debatavonden kan de lezer zijn mening geven, onderwerpen voor het blad aandragen en meedingen naar de plaatsing van een eigen artikel.

Het blad richt zich op 'de onbekende expert met een mening'.

De uitgever: 'Jongvolwassenen tussen 25 en 39 jaar hebben nauwelijks een stem in de huidige opiniemarkt. Bij Pitch zijn 'onbekende experts' welkom ideeën en bijdragen te leveren aan het blad, de website en de bijeenkomsten. Een team van ervaren journalisten verwerkt deze creativiteit tot lezenswaardige artikelen en brengt zo tegengestelde meningen bij elkaar.'

Het nieuwe blad heeft een hoog Reed Business-gehalte. Hoofdredacteur is Rupert Parker Brady (ex-MarketingTribune), chef redactie is Johannes van Bentum (ex-Fem Business) en uitgever is Gert-Jan Kooistra (ex-uitgever MarketingTribune).

De piepjonge Elderik Meulman (27) is bedenker van het blad en voert de directie van PitchMedia. Naar verluidt heeft een externe financier voor voldoende middelen gezorgd om het een jaar uit te zingen.

Jammer is dat de nog niet in de lucht is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in