Overslaan en naar de inhoud gaan

Indie Amsterdam komt met campagne voor collectief van daklozenkranten

De internationale awareness campagne ‘Welkom in onze wereld’ moet daklozen een gezicht geven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In Nederland is voor de billboards een samenwerking aangegaan met JCDecaux en Glasnost verzorgde pro bono de PR.

related partner content for mobile comes here

In Amsterdam worden billboards geplaatst met daarop teksten als: ‘Niet eens een plek om te masturberen’. ‘Hiermee wordt seksualiteit aan daklozen gekoppeld. Dat lijkt choquerend, maar het is vooral goed, omdat het van daklozen weer mensen van vlees en bloed maakt. Daklozen hebben namelijk nergens privacy,&; aldus Hans van Dalfsen, hoofdredacteur van de Z!-krant.

De campagne gebruikt thermische inkt die alleen leesbaar is bij temperaturen onder 5 graden Celsius. De billboards zijn met de hand gemaakt met de hulp van studenten van verschillende reclame-academies. Internationaal zal dit op dezelfde manier worden uitgevoerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in