Hak Merk van het Jaar
Op basis van een grootschalig consumentenonderzoek door GfK werden merken beoordeeld op kwaliteit, innovatiekracht en expressiviteit. De top drie ziet er dit jaar opvallend anders uit dan de jaren ervoor. Reden is dat dit jaar, naast de absoluut hoogste score voor gemeten merkkracht, voor het eerst ook de merkkrachtontwikkeling ten opzichte van 2012 in het onderzoek is meegenomen.
In 2012 mocht Douwe Egberts zichzelf Merk van het Jaar noemen, gevolgd door Campina en Verkade op de tweede en derde plaats.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuVoorafgaand aan de uitreiking van de overall prijs werden de winnaars in zeven productcategorieën bekendgemaakt:
- Alcoholische dranken: Lindeman’s
- Non-alcoholische dranken (excl. zuivel): Pickwick
- Zoetwaren, snacks, ontbijtproducten, brood en banket: De Ruijter
- Kruidenierswaren overig: Koopmans
- Zuivel, kaas en geelvetten: Mona
- Vers, salades, diepvries en verpakte groenten: Hak
- Persoonlijke verzorging en schoonmaak: Nivea
Mona meest vernieuwende merk
Het meest vernieuwende merk dit jaar is Mona, gevolgd door Pickwick en Lay’s op respectievelijk de tweede en derde plaats. “Deze Award onderstreept nog eens dat fabrikanten van merkproducten een belangrijke factor bij de innovatie in het schap vormen”, aldus Philip den Ouden, directeur FNLI.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid