Overslaan en naar de inhoud gaan

Groei RSDB-dochter Media Partners

Van de drie merken waaronder Roto Smeets de Boer (RSDB) werkt, gaven drukker Roto Smeets en uitgever Media Partners vorig jaar een hoger…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij het derde merk PlantijnCasparie ging het ook een stuk beter. Het bedrijfsresultaat ging van 14,3 miljoen negatief naar 2,4 miljoen euro negatief. RSDB behaalde vorig jaar een nettowinst van 14 miljoen euro. Dat was 69 procent meer dan het nettoresultaat uit gewone bedrijfsvoering van 8,3 miljoen euro uit 2003.

related partner content for mobile comes here

Het ontbreken van voldoende consumentenvertrouwen lijkt nog steeds een rem te zetten op de marktgroei. Er worden wel nieuwe tijdschriften gelanceerd, maar tegelijkertijd staan bij de massabladen de oplagen en de ontwikkeling van het advertentievolume onder druk. Marketingcommunicatiebudgetten worden volgens RSDB nauwelijks groter.
Het lopende jaar staat voor Roto Smeets in het teken van activiteiten die vooral in de komende jaren resultaten moeten opleveren. Het bestuur acht het te vroeg om iets over de resultatenontwikkeling in 2005 te zeggen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in