Overslaan en naar de inhoud gaan

Greenpeace kiest Ogilvy Amsterdam

Greenpeace heeft Ogilvy Amsterdam gekozen om het merk nieuwe creatieve impulsen te geven na een wereldwijd competitie die begon in Cannes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om de Europese campagne tegen overbevissing. Ogilvy zal vanaf dit najaar de milieuorganisatie creatief ondersteunen bij het realiseren van meerdere projecten op Europees niveau.

related partner content for mobile comes here

De campagne tegen overbevissing loopt tot en met 2013. Greenpeace wil mensen bewust maken van de negatieve effecten van de huidige industriële vorm van visserij. De campagne heeft als doel om Europese politici ervan te overtuigen overbevissing door grote schepen te beperken ten gunste van de kleine ambachtelijke visserij.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in