Greenpeace kiest Ogilvy Amsterdam
Greenpeace heeft Ogilvy Amsterdam gekozen om het merk nieuwe creatieve impulsen te geven na een wereldwijd competitie die begon in Cannes.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het gaat om de Europese campagne tegen overbevissing. Ogilvy zal vanaf dit najaar de milieuorganisatie creatief ondersteunen bij het realiseren van meerdere projecten op Europees niveau.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne tegen overbevissing loopt tot en met 2013. Greenpeace wil mensen bewust maken van de negatieve effecten van de huidige industriële vorm van visserij. De campagne heeft als doel om Europese politici ervan te overtuigen overbevissing door grote schepen te beperken ten gunste van de kleine ambachtelijke visserij.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid