Overslaan en naar de inhoud gaan

Greenchoice duurzaamste merk van Nederland

In totaal werden 108 merken onderzocht voor de Sustainable Brand Index
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Energiemerk Greenchoice is door Nederlandse consumenten uitgeroepen tot meest duurzame merk van Nederland, zo blijkt uit de Sustainable Brand Index 2017. Naast Greenchoice werden ook branchewinnaars IKEA (Retail), Albert Heijn (Supermarkten), Zonnatura (Voedingswaren) en Triodos (Banken) bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here

Greenchoice werd uitgeroepen als branchewinnaar in de sector Energie en als overall winnaar.

De Sustainable Brand Index is een jaarlijks onderzoek onder 4.000 Nederlandse consumenten naar hun perceptie van de duurzaamheid van bekende merken in Nederland. In totaal zijn 108 Nederlandse merken onderzocht. De uitreiking van de Sustainable Brand Awards vond vanavond plaats in de WesterUnie te Amsterdam.

Sustainable Brand Awards 

Dit is het eerste jaar dat de Sustainable Brand Index in Nederland wordt gehouden. De prijs en het onderzoek komen uit Scandinavië. Daar vond de Sustainable Brand Index dit jaar voor de zevende keer plaats.

De winnaars:

  • Overall: Greenchoice
  • Banken: Triodos
  • Energie: Greenchoice
  • Retail: IKEA
  • Supermarkten: Albert Heijn
  • Voedingswaren: Zonnatura
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in