Overslaan en naar de inhoud gaan

Klassieke strijd tussen hond en kat bij Ohra-stel

Ohra begint een campagne rond de huisdierenverzekering.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Ohra is de grootste huisdierenverzekeraar van Nederland, maar dat weet nog niet iedereen. Joe Public voor Ohra hebben daarom een campagne gemaakt waarbij ditmaal de focus ligt op de hond en kat van het vaste Ohra-stel. Dat ook hun huisdieren voor behoorlijk wat extra zorgkosten kunnen zorgen zal daarbij geen verrassing zijn.

related partner content for mobile comes here

De campagne is vanaf deze week op tv te zien. Hij wordt doorgetrokken naar social media en online met extra content van de strijd tussen de hond en kat.

Met deze nieuwe campagne van OHRA gaat de campagne van het vaste OHRA stel alweer het vijfde jaar in, de laatste Zorg-commercial werd 2e bij de Gouden Loeki.

 

Klant: Ohra
Verantwoordelijk van klant: Bianca Knispel-Teuling, Niels Neessen, Brenda Gerritsen-Brouns, Brett Gaasbeek
Concept: Antoine Houtsma, Bart Oostindie, Jesse Amatsahip, Lesley Jutte
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn
Producer bureau: Merel Groenenboom
Productiemaatschappij: Holy Fools
Producer: Collin Maas, Frank de Kok
Regisseur tv-commercial: Mattias Schut
DOP: Menno Westendorp

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in