Overslaan en naar de inhoud gaan

Europese anti-rookviraaltjes

De Europese Unie gaat viraal met de online antirookcampagne Nicomarket.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Europese Unie gaat viraal met de online antirookcampagne .

related partner content for mobile comes here

In vier commercials worden producten gepromoot die in het normale leven voor enige comfort en schoonheid zouden zorgen, maar in dit geval nicotine bevatten en dus het tegenovergestelde efect bereiken.

Zoals een die je er 10 jaar ouder laat zien ("a deathly grey complexion in minutes") , een die nare rookluchtjes verspreidt , die voor een mooie bruine aanslag zorgt en een voor een aangenaam rokershoestje ("your voice will never be the same") .

De filmpjes zijn bedacht en ontwikkeld door het franse bureau , de campagne wordt ondersteund door een spoof website, .

De virale films worden in eerste instantie door bureau verspreid op entertainmentsites en websites voor jongeren. De seeding start in Groot Brittannië, Frankrijk, Duitsland, Spanje en Italië.

Europese mediastrategie is in handen van (Aegis).

(Via: )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in