Europese anti-rookviraaltjes
De Europese Unie gaat viraal met de online antirookcampagne Nicomarket.
In vier commercials worden producten gepromoot die in het normale leven voor enige comfort en schoonheid zouden zorgen, maar in dit geval nicotine bevatten en dus het tegenovergestelde efect bereiken.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaZoals een dagcreme die je er 10 jaar ouder laat zien ("a deathly grey complexion in minutes") , een luchtverfrisser die nare rookluchtjes verspreidt , tandpasta die voor een mooie bruine aanslag zorgt en een keelspray voor een aangenaam rokershoestje ("your voice will never be the same") .
De filmpjes zijn bedacht en ontwikkeld door het franse bureau Ligaris, de campagne wordt ondersteund door een spoof website, Nicomarket.com.
De virale films worden in eerste instantie door bureau GoViral verspreid op entertainmentsites en websites voor jongeren. De seeding start in Groot Brittannië, Frankrijk, Duitsland, Spanje en Italië.
Europese mediastrategie is in handen van Isobar (Aegis).
(Via: The Guardain)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid