Overslaan en naar de inhoud gaan

Vuilniscampagne stinkt

Fantastisch idee om het ondankbare beroep van vuilinisman in het zonnetje te zetten. Met een sympathieke campagne wordt dat gedaan. Door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het blijkt te gaan om modellen. Fris uitziende types die nog nooit een vuilniswagen hebben volgestouwd. Wat een treleurstelling. En nee, de namen zijn natuurlijk ook bedacht door het reclamebureau.

related partner content for mobile comes here

AUTHENTIEKE COMMUNICATIE! Een woordvoerder van de reinigingsdienst kwam er in 'Kort Amsterdams' van AT5 botweg voor uit. Ja, het zijn modellen, maar we reinigen professioneel, dus dat geldt dan ook voor onze foto-opdracht en de inzet van modellen. Trouwens met 900 reinigers zou het ook heel lastig zijn om er een paar uit te zoeken. Ammehoela, wat een onzin en wat een ontkenning van de gehele gedachte dat je de mensen die het werk doet ook in het zonnetje zet voor hun werk. En elke vuilnisman weet dit, want nee deze mensen hebben we nooit op de vuilstort gezien!

Ik heb mijn poster in ieder geval in de papierbak gegooid!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in