
Uitgeversorganisatie the European Federation of Magazines (FAEP) maakt zich zorgen over de precedentwerking die van het voorstel uitgaat. Het zou de eerste keer zijn dat het Europees Parlement reclame gebruikt voor een politieke boodschap, aldus een woordvoerder. FAEP vertegenwoordigt 15.000 Europese uitgevers, die gezamenlijk 50.000 bladen publiceren, waarmee een omzet van veertig miljard euro wordt gerealiseerd. De helft daarvan komt uit reclame. Gemiddeld wordt meer dan 10 procent van die advertenties geleverd door autofabrikanten.
Ondertussen gaat de lobby, ook uit de automotivebranche, op volle stoom in Brussel.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeVakorganisatie de RAI Vereniging laat weten meer in zelfregulering te zien en een woordvoerder van de European Automobile Manufacturers’ Association (Acea) zegt hierover al in overleg te zijn met de Europese Commissie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee