180 Amsterdam wint Duitse Effie
180 Amsterdam haalde afgelopen week een gouden Duitse Effie binnen met de adidas +10 World Cup campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bureau deed als enig internationaal bureau mee aan de Duitse award ceremonie en won al eerder goud tijdens de Euro Effies in Brussel met hetzelfde werk. De +10 campagne is in 2006 gestart als de grootste multiplatform marketing actie van adidas en is ontwikkeld in samenwerking met 40 partner bureaus. Er was geen heading of copy, er was alleen sprake van een logo dat gebruikt kon worden voor het uitdrukken van een persoonlijk teamgevoel. Andere buireaus die goud wonnen tijdens de Duitse Effies waren: Atletico International (Allianz), Jung von Matt (BMW Group) en Gurtlerbachmann Werbung (Stiftung Elbphilharmonie).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid