Overslaan en naar de inhoud gaan

Wisselingen bij Telegraaf Media Nederland

Bij Telegraaf Media Nederland zijn deze week verschillende mensen vertrokken of van functie veranderd. Roeland Mackloet, bijna zeven jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mackloet (41) volgt Marque Joosten op die ad interim directeur classified was en het bedrijf deze week heeft verlaten. De portefeuille van Mackloet wordt in de nieuwe Telegraaf-structuur breder dan die van zijn voorganger: in de toekomst moeten er ‘nieuwe sites met andere businessmodellen dan sec vraag en aanbod’ bijkomen, aldus een woordvoerder. Tot er een opvolger is gevonden, blijft Mackloet ook directeur van TTG.

related partner content for mobile comes here

Ook Erik-Jan Gelink, ad interim directeur exploratie, is deze week vertrokken. Marianne Zwagerman, directeur digitaal, neemt de afdeling onder haar hoede tot er een vervanger is.
Verder werd eerder deze week bekend dat Marcel Udo, salesmanager van Telegraaf online overstapt naar Ilse Media. Hij wordt per 1 december salesdirector bij de dochter van Sanoma Uitgevers. Ook treedt Udo (38) toe tot het managementteam van Ilse Media.
Bij Telegraaf Media Nederland wordt Ruud Mooij algemeen directeur van de online marketing- en salesorganisatie die ‒ in de nieuwe structuur ‒ over de breedte van Telegraaf Media Nederland titels verkoopt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in