Overslaan en naar de inhoud gaan

De beste en slechtste interactieve marketingcase van het afgelopen jaar, deel 2

Eerder deze week leverde Dick Buschman al zijn interactieve topper en flopper van het afgelopen jaar. Nu volgt Sam de Volder van het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

leverde Dick Buschman al zijn interactieve topper en flopper van het afgelopen jaar. Nu volgt Sam de Volder van het Belgische bureau These Days.

related partner content for mobile comes here

Slecht:

'Naar het schijnt is de Lexus GS450h een ferme wagen. Maar als je een Rus bent, zal je véééééééééééééél tijd nodig hebben om dat te weten te komen. .

Dan mag je nog het mooiste verhaal van de wereld brengen, maar als je loading-aanpak suckt kan je er net zo goed meteen mee ophouden.'

Goed:

'Banners. Tja, 't is een noodzakelijk kwaad. Maar af en toe zit er dan toch die je één keer ziet en nooit meer vergeet.

Hoe iets heel kleins, toch heel groot kan zijn. En tegelijk ook de constatering dat er - op Dove na - eigenlijk heel weinig interactief emotioneel werk gemaakt wordt voor consumer brands (in tegenstelling tot in de klassieke reclame). '

Sam en Dick zijn samen te zien in de sessie De beste en slechtste interactieve marketing-cases van het afgelopen jaar. Het is de sessie van het Tijdschrift voor Marketing op .

Zorg dat je er bij bent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in