Overslaan en naar de inhoud gaan

Echt HEMA, zo kan het ook!

Vandaag werd in Utrecht een nieuwe strategische samenwerking gestart. Dennis Pereira, hoofd strategische marketing bij de SNS Bank, opende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag werd in Utrecht een nieuwe strategische samenwerking gestart. Dennis Pereira, hoofd strategische marketing bij de , opende in het filiaal aan de Oudegracht de eerste instore SNS geldautomaat. In de komende maanden worden in totaal 300 geldautomaten in nagenoeg alle Hema vestigingen in Nederland geplaatst.

related partner content for mobile comes here

Het zijn gewoon reguliere pinautomaten die door bezoekers van de Hema gebruikt kunnen worden om geld op te nemen. De SNS Bank en de Hema komen hiermee tegemoet aan de wens van consumenten om een geldautomaat beschikbaar te hebben tijdens het winkelen (66% van de consumenten zei hier enthousiast van te worden in CBL Consumententrends onderzoek).

Qua branding vind ik de merken SNS Bank en Hema goed bij elkaar passen. Vergelijk bijvoorbeeld eens hun campagnes met 'gewone mensen' in de hoofdrol. Maar wat vindt de MolBlogger van deze samenwerking ? Waar liggen kansen voor de beide partijen ?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in