Overslaan en naar de inhoud gaan

Eijkelenkamp leidt Nederlandse tak TMG

Rob Eijkelenkamp, chief synergy officer van Telegraaf Media Groep (TMG), is benoemd tot algemeen directeur van de nieuw gevormde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de nieuwe bv zitten alle Nederlandse activiteiten (Uitgeversmaatschappij De Telegraaf, Basismedia, HDC Media, Holland Combinatie, TTG, All Connected Media) behalve puzzel-groep Keesing en de Sky Radio Group. Een naam voor de bv volgt bij de afronding in het najaar, op dit moment gebeurt de bundeling van de Nederlandse werkmaatschappijen onder de projectnaam 'Focus'.

related partner content for mobile comes here

Binnen de bundeling worden print en online gescheiden. Frank Volmer (directeur De Telegraaf) is vorige week benoemd tot directeur print en Marianne Zwagerman (directeur Exploratie) tot directeur digitaal.

Reden voor de splitsing noemt woordvoerder Elekan 'het verschil in aansturing van de digitale uitgaven die in een groeifase zitten ten opzichte van print die niet in een groeifase zitten'. Ook zegt TMG op deze manier te willen laten zien een sterke speler op digitaal vlak te zijn. Onder de noemer digitaal vallen alle niet-print gebonden merken, zoals Habbo Hotel en Sugababes.

De herstructurering die eind vorig jaar is ingezet, past volgens Elekan 'in de omslag van een informele familiecultuur naar een innovatieve, zakelijke cultuur van TMG en is ook van belang bij het realiseren van de recent bekend gemaakte doelstellingen voor 2009'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in