Overslaan en naar de inhoud gaan

Drank met Frank

FRANK, FRiday Afternoon driNK, is een nieuw samenwerkingsverband tussen Havana Club, Stolichnaya, Mumm, Jacobs Creek en Chivas. Elke keer…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, FRiday Afternoon driNK, is een nieuw samenwerkingsverband tussen , , , en . Elke keer zal een van de merken (respectievelijk rum, wodka, champagne, wijn en whisky) een borrel in thema gaan verzorgen. Vrijdag is de aftrap van een nieuwe reeks brand experiences met een Cubaanse borrel in Rotterdam.

related partner content for mobile comes here

Chivas startte een tijd geleden met een zeer succesvolle vrijmibo, op een steeds wisselende locatie in o.a. Amsterdam en Rotterdam. Ondanks dat er slechts een dag van te voren bekend werd gemaakt waar de borrel zou plaatsvinden, wist de betere yup toch altijd de juiste kroeg/club op tijd te vinden.

Chivas besloot 2 maanden geleden te stoppen. Onlangs verstuurde Chivas een mailing waarin stond dat de Chivasborrels toch weer een vervolg zouden krijgen in bovenstaande vorm. Volgens de 'founders' waren er veel gegadigden, maar was het lastig een goede opvolger te vinden.

Er moest een visie achter zitten. Niet alleen het oude herhalen onder een andere naam, maar juist de sterke elementen gebruiken en nieuwe elementen toevoegen.
En daarom is er nu gekozen voor FRANK.

Ik ben benieuwd waarom er gekozen is voor deze nieuwe opzet. Het merk Chivas was juist opnieuw geladen, waarom nu al stoppen ? Werden er te weinig flessen verkocht ? Of was het zo succesvol dat ze dezelfde truc nu willen toepassen op de andere merken die ook wel een boost kunnen gebruiken ?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in