Domino’s komt met interactieve adventskalender op Instagram
De pizzaketen startte 1 december met een adventskalender op Instagram, die consumenten elke dag korting geeft: de Domino’s…
De pizzaketen startte 1 december met een adventskalender op Instagram, die consumenten elke dag korting geeft: de Domino’s #kortingkalender.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
‘Elke dag opent zich een nieuw cadeau en tevens ontvouwt zich een gedekte tafel op de tijdslijn van het Instagram-account. Domino’s speelt hierbij in op de trend dat Instagram-accounts op een creatieve manier kunnen worden gebruikt: zowel dagelijks met een update als op lange termijn op de tijdlijn.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisNicky Claeys, cmo van Domino’s in Nederland en België: ‘Na de Snapchat-takeover campagne van Kakhiel tijdens de Stuntweek, wilden we deze keer op Instagram het merk zichtbaar maken.’
De actie loopt tot 1 januari.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid