Campagne voor veiligheid in supermarkten
De Nederlandse supermarkten brengen vanaf volgende week de campagne 'Klein bedrag ? PINnen mag' nog eens extra onder de aandacht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Met de actie hopen de supers de veiligheid in de winkels te vergroten. Als er minder contant geld in de winkels is, neemt de kans op overvallen af, aldus het Centraal Bureau Levensmiddelen (CBL).
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens de meest recente cijfers zijn er door de campagne al 12 tot 15 procent meer pinbetalingen onder de 10 euro gedaan, aldus een woordvoerster van het CBL. De campagne om PIN-betalingen te stimuleren, maakt deel uit van de nationale Week van de Veiligheid bij de supers. De veiligheid in en om winkels verdient het hele jaar aandacht, maar volgende week willen de supermarkten het onderwerp extra aandacht geven, zegt de brancheorganisatie. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid