Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne voor veiligheid in supermarkten

De Nederlandse supermarkten brengen vanaf volgende week de campagne 'Klein bedrag ? PINnen mag' nog eens extra onder de aandacht.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de actie hopen de supers de veiligheid in de winkels te vergroten. Als er minder contant geld in de winkels is, neemt de kans op overvallen af, aldus het Centraal Bureau Levensmiddelen (CBL).

related partner content for mobile comes here

Volgens de meest recente cijfers zijn er door de campagne al 12 tot 15 procent meer pinbetalingen onder de 10 euro gedaan, aldus een woordvoerster van het CBL. De campagne om PIN-betalingen te stimuleren, maakt deel uit van de nationale Week van de Veiligheid bij de supers. De veiligheid in en om winkels verdient het hele jaar aandacht, maar volgende week willen de supermarkten het onderwerp extra aandacht geven, zegt de brancheorganisatie. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in