Overslaan en naar de inhoud gaan

TMP Worldwide neemt Het Rotterdamse over

Bureau Het Rotterdamse wordt per 1 oktober overgenomen door het Amsterdamse TMP Worldwide.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat voorziet hiermee in een behoefte die was ontstaan na het vertrek van creatieven Thijs Verheugen en Gregor Wintgens. Copywriter Paul van der Ark en artdirector Fred Melai van Het Rotterdamse worden naast creatief directeur ook partner bij TMP Worldwide.

related partner content for mobile comes here

Managing director Marcel van der Haas: “Samen met Paul en Fred hebben we de afgelopen twee jaar een aantal belangrijke pitches gewonnen. Die samenwerking beviel uitstekend en dat gaan we nu dagelijks doen. En naast een creatieve directie zochten we vooral ook ondernemers. Paul en Fred hebben bewezen dat ze ook dat vak verstaan.'

Fred Melai van Het Rotterdamse: 'TMP Worldwide heeft strategisch al een sterke reputatie. Vooral als het gaat om inhoudelijke campagnes. Creatief willen we het graag naar diezelfde hoogte tillen.'

Het management van TMP Worldwide bestaat naast Van der Haas, Van der Ark en Melai uit strategy director Joost Schrage, csd Hank Poot en finance director Hilde Kremer. Melai en Van der Ark wonnen eerder twee Effies en een aantal Magneten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in