TMP Worldwide neemt Het Rotterdamse over
Dat voorziet hiermee in een behoefte die was ontstaan na het vertrek van creatieven Thijs Verheugen en Gregor Wintgens. Copywriter Paul van der Ark en artdirector Fred Melai van Het Rotterdamse worden naast creatief directeur ook partner bij TMP Worldwide.
Managing director Marcel van der Haas: “Samen met Paul en Fred hebben we de afgelopen twee jaar een aantal belangrijke pitches gewonnen. Die samenwerking beviel uitstekend en dat gaan we nu dagelijks doen. En naast een creatieve directie zochten we vooral ook ondernemers. Paul en Fred hebben bewezen dat ze ook dat vak verstaan.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaFred Melai van Het Rotterdamse: 'TMP Worldwide heeft strategisch al een sterke reputatie. Vooral als het gaat om inhoudelijke campagnes. Creatief willen we het graag naar diezelfde hoogte tillen.'
Het management van TMP Worldwide bestaat naast Van der Haas, Van der Ark en Melai uit strategy director Joost Schrage, csd Hank Poot en finance director Hilde Kremer. Melai en Van der Ark wonnen eerder twee Effies en een aantal Magneten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid