Overslaan en naar de inhoud gaan

BSUR opent kantoor in Shanghai

BSUR breidt zijn netwerk uit met een bureau in Shanghai, China.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het nieuwe kantoor komt in DDWS (Dutch Design Work Space) in Shaanxi Lu. BSUR Shanghai gaat werken aan creatie en merkcommunicatie voor internationale klanten in de regio Azië. Wilbert Kragten (40) gaat BSUR Shanghai leiden. Hij heeft meer dan 15 jaar ervaring in in internationale marketing en communicatie. Kragten werkte in de jaren negentig al voor BSUR en daarna onder meer voor twee FMCG-bedrijven. Hij woonde en werkte de afgelopen jaren op verschillende plekken op de wereld, momenteel in Azië.

related partner content for mobile comes here

Kragten: 'Azië en specifiek China bieden veel kansen voor BSUR Group. Met onze Concepting-formule denk ik dat we zeer relevant zijn voor merken in dit gebied.' Ceo Jan Rijkenberg: 'We richten ons op internationale klanten die vanuit Azië opereren. We geloven dat een merk relevant kan zijn in elke markt, zolang het DNA en de waarden centraal staan in de activiteiten.'

Het hoofdkantoor van BSUR is in Amsterdam en de groep werkt voor merken als Mini (BMW Group) en SCA-merken als Libresse, Bodyform en Nana.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in