Overslaan en naar de inhoud gaan

LOF Prijs voor Emerce

Emerce heeft de LOF Prijs voor Vakinformatie 2012 gewonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat maakte de Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap maandag bekend tijdens zijn nieuwjaarsbijeenkomst in de Hermitage in Amsterdam. Emerce won volgens de jury 'door een verfrissend pragmatische benadering van groeimogelijkheden in een sterk concurrerende markt, Emerce laat zien dat een hogere positionering ruimte schept naar de toekomst! De ambitie spat er vanaf.'

related partner content for mobile comes here

Aan de voor Vakinformatie is een geldbedrag verbonden van 10.000 euro. De overige genomineerden waren: Infofit(Kluwer), SC (Sdu Uitgevers), Skipr (Springer Media) en Tuinbouw Communicatie/Groentenet.nl(Tuinbouw Communicatie)

De LOF-jury voor Vakinformatie 2012 bestaat uit Lize Alink (voorzitter), Klaas de Boer (Amerstone), Yvonne Joosten (zelfstandig adviseur uitgeef- en communicatieconcepten), Alex Beishuizen (hoofdredacteur van Intermediair), Evert Pronk (editor in chief a.i. Medisch Contact/Artsennet), Michael Dam (zelfstandig uitgeefadviseur marketing en sales) en Frank Iwema (directeur OrangeLane Media).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in