Overslaan en naar de inhoud gaan

Favoriete goede doel wint duurzame graffiti

GreenGraffiti® roept stichtingen en hun donateurs via Facebook op om mee te beslissen over de bijdrage van het duurzame communicatiebureau…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tussen 1 februari en 1 maart kunnen Facebook-leden hun stem uitbrengen via een . Ze kunnen daarmee een gratis reverse graffiti campagne ter waarde van 2.500 euro voor hun favoriete goede doel winnen.

related partner content for mobile comes here

Sinds haar oprichting in 2008 doneert GreenGraffiti® 2% tot 4% van haar omzet aan goede doelen in de vorm van gratis projecten en campagnes. GreenGraffiti® maakt duurzame reclames door gebruik te maken van onder andere mos, kalk en reverse graffiti.

Het goede doel dat op 1 maart om 12:00 uur de meeste stemmen heeft, wint de campagne. Onder andere Fight Cancer, Stichting AAP, Kids Rights en het Fonds Verstandelijk Gehandicapten hebben zich al aangemeld. Facebook gebruikers kunnen zelf ook doelen toevoegen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in