Favoriete goede doel wint duurzame graffiti
Tussen 1 februari en 1 maart kunnen Facebook-leden hun stem uitbrengen via een Facebook-pagina. Ze kunnen daarmee een gratis reverse graffiti campagne ter waarde van 2.500 euro voor hun favoriete goede doel winnen.
Sinds haar oprichting in 2008 doneert GreenGraffiti® 2% tot 4% van haar omzet aan goede doelen in de vorm van gratis projecten en campagnes. GreenGraffiti® maakt duurzame reclames door gebruik te maken van onder andere mos, kalk en reverse graffiti.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHet goede doel dat op 1 maart om 12:00 uur de meeste stemmen heeft, wint de campagne. Onder andere Fight Cancer, Stichting AAP, Kids Rights en het Fonds Verstandelijk Gehandicapten hebben zich al aangemeld. Facebook gebruikers kunnen zelf ook doelen toevoegen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid