Brandbarometer: ING is oorverdovend stil
Wie de online berichtgeving van de afgelopen twee weken bekijkt, ziet dat ING de lijst aanvoert met 1.612 meldingen. Veel journalisten…
Wie de online berichtgeving van de afgelopen twee weken bekijkt, ziet dat ING de lijst aanvoert met 1.612 meldingen. Veel journalisten schrijven over het feit dat de bank-verzekeraar uit de top-honderd van 's werelds meest waardevolle merken is gevallen. Volgens merkenadviesbureau Interbrand, dat jaarlijks samen met het weekblad BusinessWeek de lijst samenstelt, zag ING net als veel andere banken en verzekeraars zijn positie verzwakken door de financiële crisis. De klap die het bedrijf kreeg als gevolg van de kredietproblematiek valt terug te zien in de waarde van het merk: die is in vergelijking met vorig jaar met 55 procent afgenomen. Naar de Brandbarometer
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid