Bloggers voor Microsoft
Microsoft strikte een aantal toonaangevende techbloggers om suffe tekstjes te schrijven rond de campagneslogan 'People Ready'. De bloggers…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Microsoft strikte een aantal toonaangevende techbloggers om suffe tekstjes te schrijven rond de campagneslogan 'People Ready'. De bloggers zijn aangesloten bij John Battelle's Federated Media (FM) netwerk.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Battelle's rivaal Nick Denton van Gawker Media veegt op Valleywag terecht de vloer aan met de campagne. De bloggers verspelen hun geloofwaardigheid door als woordvoerders voor Microsoft op te treden volgens Denton.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBattelle distantieert zich nu van de campagne. Michael Arrington (in de foto naast Bill) van FM's TechCrunch voelt zich verraden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid