Overslaan en naar de inhoud gaan

Analisten achtervolgen Steve Jobs

Tim Aelen schrijft op Dutchcowboys: Dat de iPhone belangrijk is voor Apple is al langer bekend.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tim Aelen schrijft op : Dat de belangrijk is voor Apple is al langer bekend.

related partner content for mobile comes here

De verwachtingen zijn dermate gespannen dat vrijwel elk nieuws over de telefoon effect heeft op de beurskoers. Vandaag gaf Steve Jobs een uit waarin hij aangaf dat de batterij van de telefoon 8 uur spreektijd biedt in plaats van de 5 die eerder werd gecommuniceerd.

Hiermee verslaat de iPhone een aantal belangrijke concurrenten (zie ). Analisten verwachten dat deze aanpassing in belangrijke mate bij zal dragen de verkoop doelstelling van 10 miljoen telefoons in 2008 te halen.

In hetzelfde statement gaf Steve Jobs aan dat het plastic oppervlak van de telefoon vervangen zal worden door glas van hoge kwaliteit om het scherm meer helder en kras bestendig te maken. Een UBS analist uit New York zei tegen Bloomberg dat deze aanpassingen de twee belangrijkste zorgpunten van analisten waren. Het aandeel steeg vandaag met 3,8% op het nieuws (4.00 p.m. NY time).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in