Overslaan en naar de inhoud gaan

André Hazes junior wordt het gezicht van energiemerk Essent

Het energiemerk komt 10 april aanstaande naar buiten met een nieuwe campagne gericht op de ‘gewone nuchtere Nederlander’.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

André Hazes junior wordt de komende tijd het gezicht van energiemerk Essent. Dat had tot 10 april onder de pet moeten blijven, het moment dat de eerste campagne met Hazes junior wordt afgetrapt, maar het lokale nieuwsplatform Barendrecht Nu gooide roet in het eten. Het had lucht gekregen van de opnames voor de commercial.

related partner content for mobile comes here

Nuchtere Nederlander
In een interview met Adformatie (dat later integraal verschijnt), zegt Mark van Zon, commercieel directeur bij Essent, dat de keuze op Hazes Junior viel omdat hij het gezicht is van ‘de normale nuchtere Nederlander’, precies de doelgroep die Essent wenst te bereiken met de campagne.’

Termijn
De campagne van Essent richt zich onder meer op het simpel en makkelijk maken van de aanschaf (of huur) van zonnepanelen. Het merk wil daartoe een langdurige samenwerking aangaan met Hazes junior. De laatste bijstelling van de marketingcommunicatie ('De honingzoete positionering') van Essent dateert van (slechts) 1,5 jaar geleden. De intentie is om de nieuwe campagne langer te laten lopen.

Meer uitgebreide verslaggeving volgt in week 15
Beeldcredit: Essent

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in