Overslaan en naar de inhoud gaan

Adfo lezer vindt TMG deal met Talpa niet slim

Overgrote meerderheid (88%) is van mening dat John de Mol aan het langste eind trekt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dit blijkt uit een die sinds een paar dagen op Adformatie.nl staat. Aanleiding voor de poll was de strategische samenwerking die TMG vorige week aankondigde met Talpa.

related partner content for mobile comes here

Met deze samenwerking wilTMG haar positie versterken op het gebied van radio, tv en OTT. TMG en John de Mol brengen hun radioactiviteiten (Sky Radio Group en 538 Groep) onder in een nieuw radiobedrijf. TMG legt hier 27 miljkoen euro bij en krijgt nog wel een minderheidsbelang krijgt (25%), en verwerft een 5% belang in SBS Broadcasting.

Geen slimme deal, vindt het Adfo publiek in overgrote meerderheid. 88% (238 stemmen) is het eens met de stelling: John de Mol krijgt op deze manier voor een habbekrats het grootste radiobedrijf van Nederland.&; Slechts 22% heeft vertrouwen in de strategie van TMG die erop is gericht om via SBS en de radiokanalen content te gaan verspreiden.

Een anonieme reageerder moet het nog maar zien gebeuren. &;Ik hoop toch dat niemand denkt dat TMG op deze manier daadwerkelijk een vrije hand krijgt in het verspreiden van hun content via SBS, wanneer Sanoma grootaandeelhouden is.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in