Remco Bos nieuwe creatief directeur bij Kumpany


Het Amsterdamse activatiebureau Kumpany versterkt zich met Remco Bos (foto links) als creatief directeur. Bos, voormalig senior creatief bij FHV BBDO en Media Republic, heeft ruim 20 jaar ervaring in thema en activatie. Hij volgt Ingrid Mesman op die freelance aan de slag gaat.
Merken zijn net mensen, vindt Bos. 'Ze willen leuk gevonden worden en relaties bouwen. Daarvoor moeten ze iets te melden hebben, boeien, entertainen en omarmen. Dit zijn de uitgangspunten in activatie, de grootste speeltuin in marketing communicatie en wie wil er nu niet elke dag naar de speeltuin gaan?'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNaast Bos heeft het activatiebureau van Yves Kummer en Jan Paul de Wildt ook projectmanager Luc de Kock en copywriter Kim Ritskes aangetrokken. De Kock deed ervaring op bij onder meer Unilever en Heineken; Ritskes werkte bij Wayne Parker Kent en DigitasLBi.
Kumpany werkt in sponsoring- en merkactivatie voor klanten als NS, Rabobank, Ziggo, Delta Lloyd, Yakult, NOC*NSF en VakantieXperts.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid