Overslaan en naar de inhoud gaan

Remco Bos nieuwe creatief directeur bij Kumpany

Activatiebureau trekt ook projectmanager Luck de Kock en copywriter Kim Ritskes aan.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Amsterdamse activatiebureau Kumpany versterkt zich met Remco Bos (foto links) als creatief directeur. Bos, voormalig senior creatief bij FHV BBDO en Media Republic, heeft ruim 20 jaar ervaring in thema en activatie. Hij volgt Ingrid Mesman op die freelance aan de slag gaat.

related partner content for mobile comes here

Merken zijn net mensen, vindt Bos. &;Ze willen leuk gevonden worden en relaties bouwen. Daarvoor moeten ze iets te melden hebben, boeien, entertainen en omarmen. Dit zijn de uitgangspunten in activatie, de grootste speeltuin in marketing communicatie en wie wil er nu niet elke dag naar de speeltuin gaan?&;

Naast Bos heeft het activatiebureau van Yves Kummer en Jan Paul de Wildt ook projectmanager Luc de Kock en copywriter Kim Ritskes aangetrokken. De Kock deed ervaring op bij onder meer Unilever en Heineken; Ritskes werkte bij Wayne Parker Kent en DigitasLBi.

Kumpany werkt in sponsoring- en merkactivatie voor klanten als NS, Rabobank, Ziggo, Delta Lloyd, Yakult, NOC*NSF en VakantieXperts.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in