Overslaan en naar de inhoud gaan

Fonds Gezond Geboren lanceert beladen awareness-campagne

J. Walter Thompson Amsterdam tekent voor de realisatie van de commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In Nederland sterven dagelijks baby&;s vlak voor, tijdens of na de bevalling als gevolg van groeivertraging, vroeggeboorte of een aangeboren afwijking.

related partner content for mobile comes here

Het - gedragen door de nationale beroepsverenigingen van gynaecologen, kinderartsen en verloskundigen - financiert wetenschappelijk onderzoek om ervoor te zorgen dat zo veel mogelijk baby&;s in ons land gezond ter wereld komen.

Om dit  meer bekendheid te geven, ontwikkelde een awareness-campagne, waarin de dunne lijn tussen het grootste geluk en het grootste verdriet van jonge ouders voelbaar wordt gemaakt.

De campagne is vanaf vandaag te zien op tv en online.

Credits 
THINK
Joost van Nistelrooij Oscar Flinterman Marcel Hartog Geertjan Baltus Mike van Diem
DO
BUSINESS DIRECTOR: Lisa Merelle
CONCEPT
PRODUCER: Charlene Thomas
SCREEN PRODUCER: Lotte de Rooij
CLIENT CREDITS Ineke van der Ouderaa Paul Beerkens Niek Exalto
PRODUCTION
PRODUCTION COMPANY: 25FPS
Bas Pinkse, Hanneke Kramer
POST/VFX: The Ambassadors
DIRECTOR: Jamille van Wijngaarden
D.O.P: Menno Westendorp
EDITOR: Chiel Muller
SOUND/MUSIC: Alfred Klaassen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in