Yorin gaat doelgroep verruimen
HMG gaat de doelgroep van Yorin verruimen. Dat bleek gisteren tijdens de winterpresentatie van HMG (RTL4/5 en Yorin). Yorin wil voortaan…
´Ik ben zelf 52 en wil ook tv kunnen kijken', aldus tv-baas Leo van der Goot. ´De merknaam Yorin is heel bekend, maar het concept werd in het geheel niet ingevuld door de programmering. Kijkers raakten de draad kwijt´. De Yorin-ondertitel 'The Movement', die duidde op een interactieve kijkersrol, laat het HMG-station varen. ´De kijker moest deelnemer worden aan een movement, maar trof iets aan dat heel erg stilstond. Vorm en inhoud waren te ver uit elkaar gedreven.'(ANP)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery Amsterdam
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid