Yorin gaat doelgroep verruimen
HMG gaat de doelgroep van Yorin verruimen. Dat bleek gisteren tijdens de winterpresentatie van HMG (RTL4/5 en Yorin). Yorin wil voortaan…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
´Ik ben zelf 52 en wil ook tv kunnen kijken', aldus tv-baas Leo van der Goot. ´De merknaam Yorin is heel bekend, maar het concept werd in het geheel niet ingevuld door de programmering. Kijkers raakten de draad kwijt´. De Yorin-ondertitel 'The Movement', die duidde op een interactieve kijkersrol, laat het HMG-station varen. ´De kijker moest deelnemer worden aan een movement, maar trof iets aan dat heel erg stilstond. Vorm en inhoud waren te ver uit elkaar gedreven.'(ANP)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid