Overslaan en naar de inhoud gaan

New York Times weigert online Sony advertorials

De website van dagblad The New York Times heeft advertenties van Sony Electronics geweigerd, omdat de grens tussen content en commercie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De advertenties worden, zo meldt Adage, aangeboden in de vorm van een journalistiek artikel, waarbij alleen een subtiel kopregeltje ‘Digital Lifestyles, a feature by Sony advertising series’ wijst op de commerciële aard van de boodschap. Deze online advertorials maken deel uit van een campagne waarvoor Sony 10 miljoen dollar heeft uitgetrokken. Voor de campagne mikt Sony via diverse sites op zes verschillende doelgroepen: Alpha’s, Gen Y, Families, Young Professionals, Small Office/Home Office en Zoomers (55-plussers). De artikelen worden geflankeerd door sidebars die doorlinken naar informatie over Sony-producten.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in